Newsy

„Bridget Jones 3” otworzyła sezon jesiennych hitów 23.09.2016

Renée Zellweger wróciła na wielki ekran w świetnej formie. Od 16 września można oglądać ją w komedii „Bridget Jones 3”. która w ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania wg danych Box Office przyciągnęła do kin ponad 170 tysięcy widzów. Dzięki temu wynikowi „Bridget Jones 3” uplasowała się w pierwszej dziesiątce filmów, które miały najlepsze otwarcie w 2016 roku.

Promocja COCIO w kinach sieci Multikino 21.09.2016

Multikino, znajdujące się w ofercie Multikino Media, razem z firmą Arla Foods S.A. przygotowało dla widzów specjalną ofertę na jesień – bilety za 10 zł na filmy 2D. Wystarczy kupić dwa produkty marki Cocio w jednym ze sklepów Żabka lub Freshmarket, zachować kupon z unikalnym kodem otrzymany razem z paragonem i wymienić go na bilet za 10zł w dowolnym kinie sieci Multikino.

50 Kreatywnych z Multikino Media 20.09.2016

Multikino Media zostało partnerem cyklu „50-tka Kreatywnych z Multikino Media” organizowanego wraz z „Business in Brief”. Pierwsze spotkanie odbędzie się 4 października w kinie Multikino Złote Tarasy. Jego uczestnicy będą mieli możliwość spotkania największych postaci w polskim biznesie, transferu wiedzy oraz nawiązania ze sobą współpracy i zaprezentowania własnych projektów.

Z zagranicy: Problem braku wody w Afryce. Kampania społeczna The Water Project 16.09.2016

Jak skutecznie zwrócić uwagę na problem braku wody w Afryce Subsaharyjskiej? Na ciekawy i skuteczny pomysł wpadła organizacja pozarządowa The Water Project. Kampania społeczna przeprowadzona przez nią w kinach w Los Angeles nie tylko pozostała bowiem w pamięci widzów, lecz także zwróciła uwagę społeczeństwa na całym świecie.

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu 15.09.2016

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.