Newsy

Pierwsze miejsce dla Multikina za projekt „Driving Combos = Driving Sales” w konkursie Cinema Retail Achievement Award 24.06.2014

“Driving Combos = Driving Sales” to projekt, który ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów, polegający na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach...

Forum IAB 2014, największa i najbardziej inspirująca konferencja dotycząca rynku internetowego w Multikinie Złote Tarasy 16.06.2014

2 dni konferencji, 4 sale wykładowe, 8 edycja, ponad 70 prelegentów i panelistów, 1000 uczestników, setki poruszonych tematów i jeszcze więcej cennych kontaktów biznesowych. Forum IAB 2014, czyli największa w Polsce konferencja poświęcona marketingowi w Internecie już za nami.

Nike Football z pięciominutowym spotem na ekranach kin sieci Multikino 14.06.2014

Nike Football zaprezentowało trzecią odsłonę kampanii #riskeverything. Film "The Last Game" to pięciominutowa animacja, w której występują najlepsi piłkarze świata.

Lipcowe premiery w kinie 13.06.2014

Lipiec zaczyna się od katastroficznej randki Lauren (Drew Barrymore) i Jim’a (Adam Sandler) (http://www.multikinomedia.pl/filmy/zapowiedzi-filmowe/rodzinne-rewolucje/).

Duża dawka email marketingowej wiedzy, czyli M@il My Day II 13.06.2014

Inspirujące prelekcje, charyzmatyczni eksperci i ponad trzysta osób ze świata marketingu, gościło 20 maja w warszawskim Multikinie. To już druga edycja tego wydarzenia, ubiegłoroczna, krakowska edycja okazała się wielkim sukcesem, który powtórzył się i w tym roku.