Newsy

Woda mineralna dzwoni jak Sony Xperia 21.05.2014

Nietypowe działania offscreen to największe wyzwanie dla agencji reklamowych. A przeprowadzenie akcji pod sponsora idealnie wpisującej się w temat filmu nie zawsze jest tak prosto.

Szósta edycja konferencji dla programistów Geecon w Multikinie 21.05.2014

W dniach 14-16.05.2014 w krakowskim Multikinie mieliśmy przyjemność zorganizowania po raz kolejny, szóstej już edycji konferencji Geecon.

„Przegryź z Tarczyńskim” w Multikinie, czyli początek strategicznej współpracy marki Tarczyński z Multikino Media 14.05.2014

Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła bliską współpracę z siecią kin Multikino. Od kwietnia najlepsze produkty marki Tarczyński dostępne są w barach kinowych. W ofercie znajdują się Parówki z Szynki oraz flagowe Kabanosy Exclusive Tarczyński, marki nr 1 w Polsce w kategorii kabanosów.

Gorący czerwiec w kinie 06.05.2014

Czerwiec zaczyna się mocnym uderzeniem. W pierwszy piątek miesiąca do kin trafi „Bardzo poszukiwany człowiek”, film opisuje szczegóły amerykańskiej wojny z terroryzmem za czasów administracji Georga W. Busha oraz metody prania brudnych pieniędzy.

Z zagranicy: Reklama pachnąca proszkiem 28.04.2014

Dlaczego lobby kin są tak atrakcyjnym miejscem do promowania marek i produktów? Na początek trochę danych liczbowych z Wielkiej Brytanii, z 2010 r. (dane nie zmieniły się znacząco do końca 2013 r.). Przez foyer kin tygodniowo przechodzi 3,1 mln osób,  jak wynika z badania CAA/Rentrak EDI. Jaka kampania daje tak duży tygodniowy zasięg?