Newsy

E-mailing i SMS-ing w ofercie Multikino Media 10.02.2014

Broker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

Multikino Media dla lokalnego biznesu 10.02.2014

Pod koniec stycznia br. spółka Multikino Media zaprezentowała swoją ofertę dla lokalnego biznesu. Spotkanie było połączone z pokazem filmu „Jack Strong”.

Producent samochodu Lancia Ypsilon ponownie sponsorem cyklu „Kino na obcasach” 06.02.2014

Fiat Auto Poland, producent samochodu Lancia Ypsilon, po udanej współpracy z siecią Multikino przy projektach specjalnych w 2013 roku zdecydował się w 2014 roku kontynuować współpracę i ponownie został sponsorem cyklu dedykowanego kobietom - „Kino na obcasach”.

Dlaczego w marcu sale kinowe będą pełne widzów? 04.02.2014

Przed nami ostatni miesiąc pierwszego kwartału 2014 roku! Już na samym jego początku, 2 marca, poznamy tegorocznych laureatów Oscarów. Filmy nominowane można było oglądać już w styczniu oraz w lutym, natomiast wraz z ogłoszeniem zwycięzców, nagrodzone tytuły na pewno ściągną do kin kolejnych widzów. Jednak Oscary, to nie wszystko.

Koniec 2013 roku należał do brokera Multikino Media 30.01.2014

Spółka Multikino Media pod koniec 2013 roku osiągnęła bardzo wysokie udziały w rynku reklamy kinowej – 56%* w listopadzie oraz 51%* w grudniu.