Newsy

Multikino Media niestandardowo dla Stowarzyszenia WIOSNA 17.08.2012

Ruszyła kolejna odsłona społecznej akcji KUP INDEKS, promującej projekt AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. Realizujące akcję Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło współpracę ze spółką Multikino Media. Poza kampanią on screen oraz off screen Stowarzyszenie zdecydowało się również na niestandardowe działania. Do wsparcia projektu w jednym z kin sieci Multikino widzów osobiście zachęcał Szymon Majewski.

Multikino i Ryanair zapraszają w podróż śladami Woody’ego Allena 13.08.2012

Sieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media, 24 sierpnia zaprasza na ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair. Będzie to kolejna niestandardowa akcja przygotowana w celu wzmocnienia wizerunku jednego z klientów biznesowych.

Subaru XV z kampanią reklamową w Multikinie 20.07.2012

W drugim kwartale 2012 roku Subaru Import Polska Sp. z o.o. zdecydowało się na promocję nowego modelu samochodu w Multikinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką  Multikino Media, której zleciła kampanię on screen i off screen reklamującą nowego gracza w kategorii crossover – Subaru XV.

Multikino Media wyznacza nowe standardy raportowania frekwencji 12.07.2012

Odpowiadając na oczekiwania reklamodawców, spółka Multikino Media jako pierwsza w Polsce zleciła uzgodnienie danych dotyczących liczby widzów kinowych niezależnemu podmiotowi. Projekt, realizowany we współpracy z PwC, renomowaną firmą doradczą i audytorską, obejmie swym zakresem największe sieci obsługiwane przez Multikino Media – Multikino i Silver Screen.

Live Nation wybrało Multikino Media 28.06.2012

Live Nation Entertainment, firma wiodąca na świecie w zakresie rozrywki „na żywo” oraz ecommerce zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką  Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz IMPACT Festival.