Cykl „Kino na Obcasach” w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami
Data publikacji: 13.04.2023
Modivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z przedpremierowym pokazem filmu „Miłość na nowo”.
Po przerwie do kin sieci Multikino, znajdujących się w ofercie brokera reklamy kinowej Multikino Media, powrócił projekt „Kino na Obcasach” - propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz czerpać radość z oglądania wybranych produkcji na wielkim ekranie.
„Kino na Obcasach” w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia br., a pierwszym filmem, który uczestniczki zobaczyły była komedia pozytywnie romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.
Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: wybrane kosmetyki marki Ziaja z nowej serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq, suplement diety Hydrominum oraz FuzeTea.
Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło" to polski luksusowy magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje pogłębione wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, ekskluzywne sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w najlepszym wydaniu Zwierciadlo.pl