Czy „Spectre” odniesie w Polsce taki sam sukces jak w Wielkiej Brytanii?
Data publikacji: 05.11.2015
26 października w Londynie odbyła się światowa premiera „Spectre”. W pierwszym tygodniu wyświetlania, film o najnowszych przygodach Jamesa Bonda zarobił w Wielkiej Brytanii prawie 64 mln dolarów i pobił rekord oglądalności. W Polsce film wchodzi na ekrany 6 listopada. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2015 roku i wiele wskazuje na to, że również osiągnie spektakularny sukces.
6 listopada br. odbędzie się Polska premiera najnowszej części przygód Bonda. Widzowie na wielkim ekranie zobaczą ponownie Daniela Craiga w roli głównej oraz Monicę Bellucci i podwójnego laureata Oscara Christophera Waltza. 24 część przygód agenta 007 w Wielkiej Brytanii wyprzedziła pod względem frekwencyjnym „Skyfall” oraz przebiła poprzedniego rekordzistę „Harry Potter i więzień Azkabanu”.
„Spectre” to blockbuster dlatego ceny kampanii przed tym filmem były wyższe. Poprzednia część przygód agenta 007 zgromadziła w polskich kinach ponad 1,6 mln widzów i była tytułem bardzo pożądanym przez marketerów. Pierwsze recenzje nowych przygód Jamesa Bonda wskazują na to, że osiągnie on podobny wynik frekwencyjny do „Skyfall”, a duża część polskiej widowni obejrzy go w kinach obsługiwanych przez Multikino Media – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Multikino Media rozpoczęło sprzedaż kampanii w blokach reklamowych przed „Spectre” we wszystkich kinach znajdujących się w ofercie brokera już 9 marca br. Na kampanię przed jedną z najbardziej oczekiwanych premier 2015 r. zdecydowały się między innymi: Orange, McDonald’s, Philips, Carlsberg, Coca-Cola, Mokate, General Motors Poland, PGE, Mondelez Europe Services GmbH oraz Skoda Polska.
Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchomiło sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy, zakup kodów i kuponów podarunkowych do wykorzystywania w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.
Kolejny blockbuster 2015 roku, na który prowadzimy już sprzedaż kampanii, to „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy”. W tym przypadku również kampania jest droższa, tak jak przy „Spectre”. W tej chwili w kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media sprzedało się już ponad 40 tysięcy biletów na najnowszą część „Gwiezdnych wojen”, więc na pewno jest to produkcja, która zagwarantuje firmom ogromne dotarcie z ich przekazem. Na reklamodawców czekają ostatnie miejsca w bloku reklamowym – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Do tej pory na kampanię on screen przed filmem „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy” zdecydowali się między innymi: Orange, General Motors Poland, Red bull, Sony PlayStation oraz Kubuś Maspex.