Ferrero kontynuuje współpracę z Multikino Media
Data publikacji: 03.09.2013
Ferrero Polska Sp. z o.o. zdecydowała się przedłużyć rozpoczętą w 2012 roku współpracę ze spółką Multikino Media. Dzięki trwającej cross promocji w kinach sieci Multikino i Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media klienci nadal będą mogli uczestniczyć w „Bueno Czwartkach”.
„Bueno Czwartki” to cross promocja, dzięki której osoby przychodzące w czwartek do kin sieci Multikina lub Silver Screen mogą zakupić bilet na dowolny seans filmowy za 10 zł.
Zakup biletu w tak przystępnej cenie jest możliwy w zamian za przekazanie kasjerowi trzech opakowań po batonikach Kinder Bueno lub Kinder Bueno White oraz pokazanie SMS-a z potwierdzeniem rejestracji na stronie kinderbueno.pl.
W ramach kampanii autopromocyjnej akcji „Bueno Czwartki”, spółka Multikino Media przedłuża klientowi świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania w kinach bez zmian będzie trwała przez cały czas trwania akcji.
Regulamin akcji można znaleźć na stronie www.kinderbueno.pl oraz www.multikino.pl