GlaxoSmithKline reklamuje Sensodyne w sieci Multikino
Data publikacji: 01.09.2013
Z początkiem września br. GlaxoSmithKline rozpoczęło kampanię reklamową pasty Sensodyne Complete w wybranych kinach z oferty Multikino Media. W ramach kampanii prowadzone są działania on screen (audio spot) oraz off screenowe.
Kampania off screenowa obejmuje wybrane kina sieci Multikino oraz Silver Screen Łódź. Widzowie, którzy przyjdą do objętych akcją multipleksów będą mogli zobaczyć kampanię na infotixach, roll up’ach oraz naklejkach fosforyzujących na fotelach.
Producent pasty Sensodyne zdecydował się również na wyjątkowy spot reklamowy – sam dźwięk bez obrazu dobrany targetowo do wybranych filmów. Spoty dotyczące komedii są przy komediach, a zaproszenie na filmy sensacyjne jest ze spotem dotyczącym tego gatunku.
Za zakup kampanii odpowiadał Dom Mediowy MediaVest Oddział Starlink Sp z o.o.