Inauguracja „50-tka Kreatywnych z Multikino Media”
Data publikacji: 05.10.2016
4 października br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się inauguracja cyklu „50-tka Kreatywnych z Multikino Media”.
Podczas część oficjalnej Wojtek Szymczyk, Kierownik E-commerce Multikino S.A oraz Krzysztof Łuczak, szef Sensorberga i członek zarządu Qponów opowiedzieli o beaconach oraz o tym jak można przy ich użyciu angażować millenialsów. Uczestnicy prezentacji poznali również case akcji Coco-Cola Shake Challenge.
Ponadto gośćmi spotkania inaugurującego cykl byli Michal Sadowski, CEO Brand24 oraz Tomasz Rudolf, CEO D-RAFT.
Po prezentacjach i rozmowach w sali kinowej przeniesiono się do Velvet baru, gdzie w kuluarach pojawili się laureaci poprzednich edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie oraz inne znane postaci ze świata biznesu.
Kolejne spotkanie w ramach cyklu „50-tka Kreatywnych z Multikino Media” już w listopadzie. Niebawem podamy szczegóły.
fot. Arkadiusz Wojciechowski dla Business in Brief