Kolejne 8 miesięcy Ferrero z Multikino Media
Data publikacji: 08.01.2014
Ferrero Polska Sp. z o.o. przedłużyła, rozpoczętą w 2012 roku i kontynuowaną w roku 2013, współpracę ze spółką Multikino Media. Dzięki trwającej cross promocji do 28 sierpnia 2014 roku w kinach sieci Multikino i Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media klienci nadal będą mogli uczestniczyć w akcji „Bueno Czwartki”.
„Bueno Czwartki” to cross promocja, dzięki której osoby przychodzące w czwartek do kin sieci Multikina lub Silver Screen mogą zakupić bilet na dowolny seans filmowy za 10 zł.
Zakup biletu w tak przystępnej cenie jest możliwy w zamian za przekazanie kasjerowi trzech opakowań po batonikach Kinder Bueno lub Kinder Bueno White oraz pokazanie SMS-a z potwierdzeniem rejestracji na stronie kinderbueno.pl.
W ramach kampanii autopromocyjnej akcji „Bueno Czwartki”, spółka Multikino Media przedłuża klientowi świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania w kinach bez zmian będzie trwała przez cały czas trwania akcji.
Do uczestnictwa w akcji widzów na pewno zachęcą ciekawe premiery 2014 roku, a wśród nich filmy nagrodzone Złotymi Globami i nominowane do Oscara.
Regulamin akcji można znaleźć na stronie www.kinderbueno.pl oraz www.multikino.pl.