Koniec 2013 roku należał do brokera Multikino Media
Data publikacji: 30.01.2014
Spółka Multikino Media pod koniec 2013 roku osiągnęła bardzo wysokie udziały w rynku reklamy kinowej – 56%* w listopadzie oraz 51%* w grudniu.
Spółka Multikino Media systematycznie zwiększa udziały w rynku reklamy kinowej. Dzięki 100% cyfryzacji kin, pojawieniu się nowych obiektów m.in. w Katowicach i Lublinie, ofercie gwarantującej bezpłatne przygotowanie materiałów reklamowych on screen do formatu DCP oraz licznym akcjom specjalnym i pro-sprzedażowym broker reklamowy osiągnął na koniec 2013 roku udziały w rynku reklamy kinowej przekraczające 50%.
Rosnące udziały rynkowe bardzo nas cieszą, jednak najważniejsze jest to, że cały rynek reklamy kinowej notuje kolejny dobry rok. Rezultat ten to także potwierdzenie, że klienci doceniają naszą kompleksową ofertę łączącą kampanie w kinie z niestandardowymi akcjami wspierającymi sprzedaż oraz wykorzystującymi nowe technologie. Świetne wyniki ostatnich miesięcy minionego roku to także dobry prognostyk na właśnie rozpoczęty 2014 r. – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media
Według danych z raportu Kantar Media spółka Multikino Media w listopadzie 2013 roku zwiększyła swoje udziały w rynku reklamy kinowej aż o 19 punktów procentowych w stosunku do tego samego miesiąca w roku 2012 i osiągnęła rekordowe udziały na poziomie 56%.
Natomiast w grudniu 2013 roku broker utrzymał udziały w rynku reklamy kinowej na poziomie przekraczającym 50% i osiągnął wynik o 8 punktów procentowych wyższy niż w grudniu 2012 roku (Kantar Media).
Do tak dobrego wyniku w ostatnich dwóch miesiącach 2013 roku przyczyniły się między innymi kampanie klientów z branży: telekomunikacyjnej, filmowej, mediowej, bankowej oraz samochodowej.