Legia z kampanią off screen w kinie
Data publikacji: 17.02.2014
Legia Warszawa S.A. podczas dwóch weekendów od 7 do 9 lutego oraz od 14 do 16 lutego miała stoiska promocyjne adidas Legia_Fan_Store w warszawskich kinach sieci Multikino.
Celem przeprowadzenia akcji promocyjnej w sieci Multikino było poinformowanie potencjalnych klientów o otwarciu nowego, specjalistycznego sklepu Legia_Fan_Store na stadionie Legii w Warszawie. Osoby podchodzące do stoiska widziały komunikat: „Nieprzygotowany na trening? Potrzebujesz sprzętu sportowego? Przyjdź do sklepu Legia_Fan_Store już od 14 lutego” oraz miały możliwość udziału w krótkiej zabawie sportowej prowadzonej przez animatorów.
Dzięki tego typu działaniom klub piłkarski chce zmienić świadomości ludzi, iż sklep Legii oferuje tylko produkty futbolowe. Dzięki akcjom w sieci Multikino potencjalni klienci dowiedzieli się o szerokiej oraz specjalistycznej ofercie sklepu Legia_Fan_Store w segmencie piłki nożnej, koszykówki, tenisa czy biegania.
Każde stoisko było obsługiwane przez animatora oraz hostessę. Animatorzy przeprowadzali krótką aktywację sportową w obrębie danej dyscypliny oraz prezentowali zalety produktów podświetlonych przez ekspozytor produktowy na poszczególnych stoiskach. Natomiast hostessa wszystkim zainteresowanym wręczała ulotkę informującą o otwarciu sklepu i nowej ofercie produktowej. Ponadto zachęcała do zadawania pytań za pomocą aplikacji – Miro Radovicowi. Zawodnicy odpowiadali na najciekawsze pytania podczas eventu otwarcia.
Wszystkie stoiska imitowały pole do gry w wybranej dyscyplinie sportowej. Miały wymalowane linie na sztucznej trawie bądź wykładzinie imitującej tartan i parkiet. Na stoisku futbolowym na klientów sieci Multikino czekała mini bramka, na koszykarskim – mini kosz. Na stoisku tenisowym można było spróbować swoich sił w tej dyscyplinie sportowej, a na biegowym osoby zainteresowane mogły zapoznać się ze stacjonarnymi ćwiczeniami.