Luksja z kampanią reklamową w Multikinie i Silver Screen
Data publikacji: 06.06.2014
30 maja b.r. rozpoczęła się kinowa kampania reklamowa marki Luksja. Działania on i off screenowe prowadzone są we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.
Firma reklamuje nową linię żeli pod prysznic Luksja Lush oraz Luksja Revive, a także obecne już na rynku mleczko pod prysznic Luksja Care Pro.
Widzowie mogą zobaczyć spot 10 sekundowy w bloku specjalnym przed wybranymi filmami. Hasłem przewodnim kampanii jest „Stwórz swój świat codziennej pielęgnacji”.
Oprócz spotu na dużym ekranie, osoby odwiedzające kino mogą zobaczyć reklamę w holu kinowym na plazmach oraz na infotixach przy kasach. Dodatkowo w kinach na tydzień pojawią się naklejki na lustrach w damskich toaletach, a w dniach 21-22 czerwca b.r. kobiety otrzymają darmowy żel pod prysznic kupując bilet na dowolny film.
Kampania kinowa obejmuje wszystkie kina sieci Multikino oraz Silver Screen i trwa od 30 maja do 26 czerwca 2014 roku.