Multikino Media niestandardowo dla Stowarzyszenia WIOSNA
Data publikacji: 17.08.2012

17 sierpnia w Multikinie w Złotych Tarasach odbył się premierowy pokaz spotu promującego nową kampanię społeczną Stowarzyszenia WIOSNA. Widzowie uczestniczący w popołudniowym seansie jednego z premierowych filmów mieli okazję spotkać się z Szymonem Majewskim, który wyjaśnił, że wbrew plotkom nie rzuca showbiznesu, a rzuca się na pomoc dzieciom z AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.

 

Wraz z oświadczeniem Szymona Majewskiego ruszyła kolejna akcja KUP INDEKS, zachęcająca do wsparcia dzieci, które nie radzą sobie w szkole. Po spotkaniu z widzami na sali kinowej Szymon Majewski udzielił wywiadów dziennikarzom podczas konferencji w Velvet Barze w Multikinie Złote Tarasy.

 

Tegoroczna akcja KUP INDEKS będzie reklamowana w 15 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Poznań 51, Poznań Stary Browar, Poznań Malta, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady, Wrocław Pasaż, Zabrze, Warszawa Złote Tarasy, Gdynia, Sopot, Warszawa Targówek i Wola.

 

Od 17 sierpnia do 5 września osoby odwiedzające wybrane kina sieci Multikino zobaczą na wielkim ekranie Szymona Majewskiego, który zachęca do wsparcia dzieci z AKADEMII PRZESZŁOŚCI. Kampania obejmuje 45 sekundowe spoty w bloku specjalnym, 8 sekundowe plansze zachęcające do wysłania charytatywnego SMS-a oraz cały szereg dodatkowych działań off screen:  standy, infotixy, plazmy, a także plakaty w holach kin. Dodatkowo premiera spotu, podczas której na sali kinowej pojawił się osobiście Szymon Majewski została zapowiedziana przez sieć Multikino na Fan Page’u Multikino Polska na portalu facebook.com.

 

Niestandardowe działanie reklamowe, jakim było pojawienie się osobiście Szymona Majewskiego na sali kinowej podczas premierowego pokazu spotu reklamującego akcję KUP INDEKS pokazuje, że Multikino Media, to więcej niż standardowa reklama kinowa. Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy, które nie boją się odważnych pomysłów i wraz z nami chciałyby je zrealizować – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Spółki Multikino Media.

VIDEO