Multikino Media rośnie w siłę - do spółki dołączyły nowe osoby
Data publikacji: 19.03.2012

Spółka Multikino Media chcąc zapewnić najbardziej satysfakcjonujący poziom obsługi wszystkich klientów, w tym domów mediowych oraz klientów bezpośrednich, wzmocniła w biurze reklamy Pion Klientów Kluczowych oraz New Business.

Witold Piszczatowski, który dołączył do Pionu Klientów Kluczowych jest związany z rynkiem mediowym od 2002 roku.  Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym Mindshare, a od 2008 roku był związany z działem handlowym Grupy RMF. Mamy nadzieję, że bogate doświadczenie Witka pozwoli na dalszy rozwój spółki i przyniesie realne efekty w postaci podpisania długoterminowych umów z klientami bezpośrednimi i budowanie relacji z domami mediowymi - komentuje Joanna Oczkowska, Szef Pionu Klientów Kluczowych Biura Reklamy Multikino Media.

Natomiast stanowisko Sales Managera, w Pionie New Business zostało powierzone Stefanowi Makowieckiemu, który przez ostatnie trzy lata pracował w dziale sprzedaży korporacyjnej w Poznaniu. Odpowiadał w kinie za sprzedaż lokalną oraz koordynację konferencji i wydarzeń specjalnych. Do głównych zadań Stefana będzie należało pozyskiwanie nowych klientów, a także dbanie o klientów, którzy jeszcze nie mieli okazji reklamować się w kinach – dodaje Klaudia Grabarczyk, Szef Pionu New Business Biura Reklamy Multikino Media. 

Kolejne doświadczone osoby pozwolą spółce Multikino Media zaspokoić apetyt na skuteczną kampanię każdego klienta.

VIDEO