Multikino Media rozpoczyna sprzedaż kampanii przed najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda
Data publikacji: 06.03.2015
4 grudnia 2014 roku producenci ujawnili tytuł najnowszej części przygód Jamesa Bonda. W Polsce premiera filmu „Spectre” odbędzie się 6 listopada br. Broker reklamy kinowej Multikino Media już 9 marca rozpocznie sprzedaż kampanii reklamowych przed tym oczekiwanym tytułem.
Polska premiera najnowszej części przygód Bonda odbędzie się 6 listopada br. W roli głównej ponownie zobaczymy Daniela Craiga. Obok niego na liście gwiazd filmu znaleźli się m.in. Monica Bellucci i podwójny laureat Oscara Christoph Waltz.
„Spectre” będzie najprawdopodobniej najdroższym filmem w historii kina i z pewnością spotka się z wielkim zainteresowaniem kinomanów na całym świecie.
Ostatnia cześć przygód agenta 007 – „Skyfall” zgromadziła w polskich kinach ponad 1,6 mln widzów i była tytułem bardzo pożądanym przez marketerów. Spodziewamy się, że „Spectre” będzie jeszcze większym frekwencyjnym sukcesem, a film ponownie zelektryzuje rynek reklamowy. Duża część polskiej widowni obejrzy najnowszego Bonda w kinach obsługiwanych przez Multikino Media. Dlatego już teraz zdecydowaliśmy się uruchomić sprzedaż przed filmem – dodaje Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media.
Broker reklamy kinowej Multikino Media rozpoczyna sprzedaż kampanii reklamowych towarzyszących premierze filmu. To szansa, aby już teraz zagwarantować firmie najlepszy czas reklamowy przed jedną z najbardziej oczekiwanych premier 2015 r. Film znajdzie się w repertuarze 53 kin obsługiwanych przez Multikino Media.
Klienci mają do wyboru dwa rodzaje kampanii: regularną oraz follow the movie; w jednym z trzech bloków reklamowych: blok tradycyjny, specjalny i premium. Będzie możliwość rozszerzenia kampanii o pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii.
Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchamia sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy; kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.