Multikino Media z Call2Action
Data publikacji: 23.10.2012

Firma Call2Action jest właścicielem  ekranów Wait TV i liderem w segmencie reklamy multimedialnej w miejscu sprzedaży. Posiada nośniki w sieciach handlowych:  Tesco, Alma, Piotr i Paweł. Od września br. dotychczasowe lokalizacje zostały uzupełnione o salony Top Press i placówki Kolporter w całej Polsce. 

 

Wait TV to sieć ekranów zlokalizowanych w strefach przykasowych, emitujących dedykowany kontent informacyjny i reklamowy. Ich zadaniem jest komunikacja z klientem w momencie, gdy czeka w kolejce i uatrakcyjnianie procesu zakupowego.

 

W tej chwili w ofercie spółki Multikino Media znajduje się 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów. Wraz z rozpoczęciem współpracy z firmą Call2Action broker reklamowy dodatkowo oferuje swoim klientom możliwość prezentacji kontentu reklamowego na 3900 ekranach w ponad 240 lokalizacjach w całej Polsce, z miesięcznym dotarciem do 10 mln odbiorców. W związku z całkowitą cyfryzacją kin znajdujących się w ofercie Multikino Media, klienci brokera reklamowego będą mogli bez technicznych problemów korzystać w reklamy Digital Signage.

 

Możliwość reklamy on screen oraz off screen w kinach z naszej oferty, a zarazem dodatkowy nośnik jakim są ekrany Wait TV zagwarantuje naszym klientom bardzo szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym. Mamy nadzieję, że nasza wzbogacona oferta spotka się zainteresowaniem wśród reklamodawców – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media

 

W spółce Multikino Media za sprzedaż oraz koordynację współpracy z firmą Call2Action odpowiedzialny będzie Łukasz Wieszczyński. Sprzedaż reklam na nośniki Wait TV będzie prowadzona również przez lokalnych handlowców brokera reklamowego.

VIDEO