Multikino Media z Millward Brown SMG/KRC
Data publikacji: 31.05.2012
Pierwsze badanie widowni zostało przeprowadzone w kwietniu br. Docelowo spółka Multikino Media do końca 2012 roku wraz z Millward Brown SMG/KRC powtórzy badanie jeszcze kilkakrotnie w dziesięciu wybranych Multikinach w Polsce.
Jako metodę badania wybrano standaryzowany wywiad kwestionariuszowy. Każdorazowo zostanie przebadanych 460 widzów kina. Po seansie filmowym jego uczestnicy wezmą udział w bezpośrednim wywiadzie realizowanym techniką PAPI, który trwa około 8 minut. Pozwoli to ustalić efektywność kampanii prowadzonych na terenie multipleksów.
Dzięki badaniom spółka Multikino Media dowie się jakie reklamy są najlepiej zapamiętywane oraz określi, czy widzowie kojarzą prezentowane produkty czy tylko marki. Ponadto wyniki badań uaktualnią profil widza kinowego, który na przestrzeni minionej dekady uległ zmianie oraz pokażą na jakie nośniki reklamowe, on-screen czy off-screen, osoby odwiedzające kina zwracają szczególną uwagę.
Przeprowadzone w kwietniu badania utwierdziły nas w przekonaniu, że warto realizować je systematycznie, a zapowiadana na ten rok, rekordowa frekwencja w kinach na pewno pozwoli nam zdobyć wiele wartościowych informacji. Uzyskaną wiedzą chcemy dzielić się z domami mediowymi i klientami w celu tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii w przyszłości - mówi Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media.
Analiza wyników badań i wyciągnięte z nich wnioski pozwolą spółce Multikino Media przygotowywać dla klientów jeszcze atrakcyjniejszą ofertę, adekwatną do potrzeb poszczególnych reklamodawców.