Nike Football z pięciominutowym spotem na ekranach kin sieci Multikino
Data publikacji: 14.06.2014

 

Nike Football zaprezentowało trzecią odsłonę kampanii #riskeverything. Film "The Last Game" to pięciominutowa animacja, w której występują najlepsi piłkarze świata.

Ich misją staje się ocalenie futbolu przed złowrogim geniuszem  - The Scientis. Kampania kinowa obejmuje tylko sieć Multikino od 11 do 19 czerwca.

Już po pierwszej scenie spotu, w której The Scientist wprowadza swoje roboty, widzowie mogą zaobserwować ich destrukcyjny wpływ na świat futbolu. Piłka nożna staje na krawędzi katastrofy, a błyskotliwe zagrania mają wyginąć raz na zawsze. Jednak pojawia się nadzieja. Brazylijska legenda futbolu – Ronaldo (El Fenómeno) stwierdza, że tego już za wiele i wyrusza na misję by wraz z najlepszymi piłkarzami świata na nowo rozpalić ducha gry.

Aby wykonać zadanie, Ronaldo musi oswobodzić gwiazdy futbolu od ich obecnych zajęć. Udaje mu się uwolnić znudzonego Zlatana od pracy na stadionowym stoisku z książkami, który porzuca wszystkie egzemplarze I AM ZLATAN. Z kolei Cristiano Ronaldo zostaje uratowany z wystawy sklepowej SPORT-U-GAL, na której był wystawiony jako manekin. Spokojne życie Iniesty, będącego farmerem, kończy się wraz z wypowiedzeniem magicznego słowa Magista. Nowe kariery Neymara i Davida Luiza również błyskawicznie dobiegają końca, gdy zjawia się El Fenómeno. Także Wayne Rooney musi szybko zapomnieć o życiu rybaka, kiedy wrzucony zostaje na tył samochodu i wyrusza na misję.

Kiedy już wszyscy są razem na boisku, oczy całego świata skierowane są na ostateczną rozgrywkę pomiędzy najlepszymi piłkarzami świata i The Clones. W tym pojedynku zwycięzca może być tylko jeden.

Spot można zobaczyć poniżej.

Kampania w sieci kin Multikino trwa od 11 do 19 czerwca.

VIDEO