Pierwsza kinowa kampania 4F w sieci Multikino
Data publikacji: 10.03.2016
Firma OTCF rozpoczęła kampanię reklamową odzieży sportowej 4F związaną z letnimi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Akcja obejmuje Internet oraz kina sieci Multikino.
Producent marki 4F, w ramach akcji promowanej pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”, zdecydował się po raz pierwszy na kampanię w kinie i to w sieci Multikino. Od 4 marca do 1 kwietnia br. w wybranych kinach sieci jest prezentowany 60 sekundowy spot marki 4F dedykowany kobietom i mężczyznom. Poza kampanią on screen firma OTCF zdecydowała się również na działania off screen, między innymi: plazmy i infotixy.
Bohaterami pierwszej odsłony kampanii są trenerzy personalni Adrianna Palka, Marcin Zontek oraz Tomasz Stańczyk. Reklamy pokazują, jak pracują oni w klubach fitness, z jakimi przeciwnościami się mierzą i jakie wymówki są najczęściej stosowane, żeby uniknąć ciężkich treningów.
Na stronie Zacznijwytrwaj.com bohaterowie akcji i inni ambasadorzy marki 4F zachęcają do walki z wymówkami oraz proponują programy treningowe na różnych poziomach zaawansowania. Użytkownicy, którzy zrealizują 28-dniowy program, mogą otrzymać nagrody.