Pierwsze miejsce dla Multikina za projekt „Driving Combos = Driving Sales” w konkursie Cinema Retail Achievement Award
Data publikacji: 24.06.2014
“Driving Combos = Driving Sales” to projekt, który ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów, polegający na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach; zestawy dla uczestników promocji Payback, Coca Cola Mondays, Zestawy Orange, On Line tickets, promocji dla facebookowiczów oraz zestawy dedykowane przy okazji promocji konkretnych tytułów i projektów specjalnych. Dodatkowo “Driving Combos = Driving Sales” daje możliwość konfiguracji zestawów w dowolny sposób przez klientów.
Bardzo dobre wyniki jakie osiągnęło Multikino dzięki projektowi “Driving Combos = Driving Sales” zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2014, który odbył się w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinotechnicznej.
Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły się stać inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.
Projekt „Driving Combos = Driving Sales” zwyciężył w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych sieciach kinowych: Mars Cinema Group Cinemaximum (Turcja), New Lineo Cinema – Cinema City (Izrael), Cineplexx Kinobetriebe GmbH (Austria).
Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie www.multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach. Dodatkowo akcja wspierana była poprzez konkursy z zewnętrznymi partnerami wspierające sprzedaż zestawów (produkty gratis dodawane do zestawów) oraz poprzez stojaki z ekspozycja głównych zestawów filmowych
Zdobycie po raz kolejny pierwszego miejsca w konkursie Cinema Retail Achievement Award to dla nas ogromna satysfakcja i potwierdzenie, że rozwiązania, który stasujemy w sieci naszych kin to najlepsza droga jaką mogliśmy obrać. Dodatkowo jest to dla nas motywacja, aby pracować nad coraz lepszymi i ciekawszymi rozwiązaniami dla akcji sprzedażowych– mówi Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Multikino S.A.
Bieżące promocje można znaleźć na stronie www.multikino.pl