Początek 2020 roku należy do brokera Multikino Media!
Data publikacji: 05.03.2020
Spółka Multikino Media na początku 2020 roku osiągnęła bardzo wysokie udziały w rynku reklamy kinowej – 40%* w styczniu br.
Spółka Multikino Media systematycznie zwiększa udziały w rynku reklamy kinowej. W 2020 roku planuje poszerzyć swoje portfolio o nowe Multikino w Nowym Targu i pozyskać kolejne kina niezależne, jak te, z którymi obecnie współpracuje: Nowe Horyzonty we Wrocławiu czy Luna, Atlantic i Muranów w Warszawie. Ponadto w związku z bardzo dynamicznym rozwojem polskiego rynku filmowego Multikino Media przymierza się do zaoferowania nowych usług dedykowanych dystrybutorom i producentom filmowym.
Według danych z raportu Kantar Media spółka Multikino Media w styczniu 2020 roku zwiększyła swoje udziały w rynku reklamy kinowej o 3 punkty procentowe w stosunku do tego samego miesiąca w roku 2019 i osiągnęła udziały na poziomie 40% (Kantar Media).
* Dane z raportu Kantar Media z okresu I 2019 r. oraz I 2020 r., przygotowanego na podstawie danych pochodzących z deklaracji brokerów, bez autopromocji.