Podsumowanie 2015 roku w reklamie kinowej i prognozy na 2016 rok
Data publikacji: 07.01.2016
Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media dla portalu wirtualnemedia.pl podsumował 2015 rok w reklamie kinowej i przedstawił prognozy na 2016 rok.
„Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy” w reżyserii J.J. Abramsa to najbardziej wyczekiwana premiera ostatnich lat i najważniejsze wydarzenie w branży filmowej oraz w branży reklamy kinowej w Polsce i na świecie. O tym, że film odniesie ogromny sukces wiedzieliśmy już w pierwszym tygodniu od uruchomienia przedsprzedaży w sieci Multikino, gdy prawie 3 bilety były sprzedawane w każdej minucie, a w każdej godzinie prawie 167 sztuk. Natomiast w ciągu dnia sieć Multikino sprzedawała średnio 4005 biletów.
Więcej o wydarzeniu, sukcesie, porażce, człowieku, projekcie i trendach 2015 roku oraz prognozie na 2016 roku znajduje się tu: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podsumowanie-2015-roku-w-reklamie-kinowej-prognozy-na-2016-rok