Podsumowanie 2019 roku w reklamie kinowej i prognozy na 2020 rok
Data publikacji: 14.01.2020

Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media dla portalu wirtualnemedia.pl podsumował 2019 rok w reklamie kinowej i przedstawił prognozy na 2020 rok.

Największym wydarzeniem w branży kinowej w 2019 roku w Polsce, było nabycie przez Multikino 24 maja 2019 roku sieci kin Cinema3D. Dzięki temu nasza działalność została rozszerzona do 45 obiektów i 322 ekranów. Natomiast na świecie wydarzeniem roku było przejęcie przez koncern Walt Disney Company za kwotę 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox. W efekcie Disney  uzyskał prawa do wielu popularnych filmów, seriali oraz studiów producenckich i platformy kablowej.

Więcej o wydarzeniu, sukcesie, człowieku, serwisie/ kampanii/ projekcie, nowości i trendach 2019 roku oraz prognozie na 2020 roku znajduje się tu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-kinowa-jaki-byl-2019-rok-co-wydarzy-sie-w-2020-roku?fbclid=IwAR1AD5LNbut74JqP_h5UINL6xxZr513nK4sIs_r7NRZ125ngcT86OVNTM_E

VIDEO