Producent samochodu Lancia Ypsilon ponownie sponsorem cyklu „Kino na obcasach”
Data publikacji: 06.02.2014
Fiat Auto Poland, producent samochodu Lancia Ypsilon, po udanej współpracy z siecią Multikino przy projektach specjalnych w 2013 roku zdecydował się w 2014 roku kontynuować współpracę i ponownie został sponsorem cyklu dedykowanego kobietom - „Kino na obcasach”.
„Kino na obcasach” to wyjątkowy projekt stworzony wyłącznie dla kobiet. Sieć Multikino realizuje go cyklicznie od 2005 roku. Co miesiąc gromadzi on tysiące kobiet, które spotykają się w salach kinowych, żeby zobaczyć wybrany specjalnie z myślą o nich premierowy lub przedpremierowy film. W repertuarze 2013 roku, na uczestniczki czekały między innymi: „Poradnik pozytywnego myślenia”, „Przelotni kochankowie”, „Idealne matki”, „Gorący towar” czy „Najlepsze najgorsze wakacje”. Wspólne spotkania w kobiecym gronie są zawsze doskonałą okazją do rozmowy, a także zapoznania się z ofertami sponsorów oraz partnerów projektu i skorzystania ze specjalnie przygotowanych na ten wieczór atrakcji.
Sponsorem cyklu „Kino na obcasach” w 2014 roku powtórnie został Fiat Auto Poland, producent samochodu Lancia Ypsilon. W ramach współpracy w 2013 roku, w trwającym od kwietnia do września konkursie, uczestniczki cyklu miały możliwość wygrania samochodu klasy premium - Lancia Ypsilon. W tym roku również nie zabraknie atrakcji. Od marca do października uczestniczki „Kina na obcasach” po raz drugi będą mogły zawalczyć o piękną, elegancką i oryginalna Lancię Ypsilon, która jest uosobieniem tego, co w kobietach najbardziej intrygujące.
Projekty specjalne, takie jak „Kino na obcasach”, które rozwinęły się dzięki cyfryzacji kin pozwalają firmom angażującym się w tego typu działania osiągnąć bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym. Klienci brokera reklamowego Multikino Media mają możliwość stworzenia projektu szytego w 100% na miarę danej firmy lub marki, co zwiększa siłę ich przekazu. Mogą również zostać sponsorem jednego z wydarzeń realizowanych w Multikinach. Ponadto uczestnicząc w wybranych akcjach specjalnych klienci mają zagwarantowaną pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen. A co najważniejsze trafiają ze swoim przekazem do konkretnej, precyzyjnie określonej grupy docelowej: kobiet, rodzin z dziećmi, młodych rodziców, młodzieży, mężczyzn lub dojrzałych widzów ceniących kulturę wyższą.
Informacje na temat projektów specjalnych realizowanych w sieci Multikino można znaleźć na stronie: http://www.multikinomedia.pl/projekty-specjalne/