Ramówka dla klientów brokera Multikino Media
Data publikacji: 20.02.2015
19 lutego broker reklamy kinowej Multikino Media zaprosił domy mediowe oraz klientów na pierwszą w historii firmy ramówkę. Miała ona na celu przedstawienie oferty firmy na najbliższe miesiące. Spotkanie odbyło się w Multikinie Złote Tarasy.
To pierwsze w historii firmy takie spotkanie. 19 lutego do Multikina Złote Tarasy zaproszono przedstawicieli domów mediowych oraz klientów brokera Multikino Media.
Podczas ramówki zostały zaprezentowane zwiastuny najważniejszych premier filmowych 2015 r. przed którymi nie powinno zabraknąć reklamy firm („AVENGERS: Czas Ultrona”, „Igrzyska śmierci cz. 2”, „Gwiezdne wojny cz. 7”, „Spectre”) oraz harmonogram projektów specjalnych sieci kin Multikino (Kocham Kino, Koncerty na wielkim ekranie, Sztuka Brytyjska, Opery HD, Kino na Obcasach). Spotkanie miało na celu omówienie wszystkich możliwości reklamy w kinach z oferty Multikino Media.
Spotkanie poprowadziła Grażyna Torbicka na stałe związana z projektem Kocham Kino w Multikinie, Mariusz Spisz Prezes Zarządu Multikino Media oraz Radek Tomasik P. O. Kierownika Działu Projektów Specjalnych.
Po prezentacji zaproszeni goście mogli zobaczyć film z rekordowym otwarciem - „Pięćdziesiąt twarzy Greya”.