Sieć komórkowa Play z kampanią na wielkim ekranie
Data publikacji: 03.07.2013
Sieć komórkowa Play zdecydowała się na współpracę z Multikino Media. 28 czerwca br. rozpoczęła się kampania on screen w 47 kinach z oferty brokera reklamowego.
Sieć Play reklamuje taryfę Formuła Mini Max na Kartę wykorzystując przy tym wizerunek polskiego wokalisty – Czesława Mozila. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej formule, dzięki której dzwonienie do Play jest darmowe, a do innych sieci nie droższe niż 29 zł.
Kampania kinowa jest realizowana we wszystkich multipleksach znajdujących się w ofercie spółki Multikino Media: 27 kin sieci Multikino, multipleks Silver Screen, Cinema 3D, Atlantic oraz Muranów i Apollo Film.
Kampania on screen obejmuje 45 sekundowe spoty w bloku superspecjalnym, pojawiającym się bezpośrednio przed każdym filmem. Widzowie będą mogli je zobaczyć między 28 czerwca a 18 lipca br.