Sieć Multikino zwyciężyła w Barcelonie
Data publikacji: 12.07.2013

 

„Poniedziałki z Coca-Cola”, wspólna akcja sieci Multikino i firmy Coca-Cola HBC Polska, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope.


Długofalowa współpraca sieci Multikino znajdującej się w ofercie Multikino Media i firmy Coca-Cola HBC Polska oraz wspólny projekty i jego bardzo dobre wyniki zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013. Odbył się on w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinowej. Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły stać się inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.


Akcja „Poniedziałki z Coca-Cola” zwyciężyła w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych europejskich sieciach kinowych: UCI Germany, VUE Entertainment, UCI Italy oraz Mars Entertainment Group.


Zdobycie głównej nagrody na najważniejszych europejskich targach poświęconych branży kinowej to dla nas ogromny zaszczyt oraz potwierdzenie, że strategia współpracy cross-promocyjnej z firmą Coca-Cola HBC Polska jest właściwym kierunkiem  – mówi Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.


„Poniedziałki z Coca-Cola” realizowane są w sieci kin Multikino od listopada 2011 roku. Każdy, kto kupuje zestaw z napojem Coca-Cola, otrzymuje kupon upoważniający do zakupu biletu za 10 zł na film 2D lub za 12zł na film 3D w kolejny poniedziałek. Kupon jest ważny 30 dni od daty na paragonie fiskalnym, potwierdzającym zakup zestawu. W przypadku filmów 3D obowiązuje dopłata za udostępnienie okularów 3D. Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie www.multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach.

VIDEO