Subaru XV z kampanią reklamową w Multikinie
Data publikacji: 20.07.2012
Głównym ogniwem kampanii promującej Subaru XV była współpraca ze spółką Multikino Media. Uzupełniały ją reklamy prasowe, a także promocja w Internecie.
Subaru XV reklamowano w szesnastu kinach sieci Multikino: Gdańsk, Kraków, Poznań 51, Poznań Stary Browar, Szczecin, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady, Wrocław Pasaż, Zabrze, Warszawa Złote Tarasy, Gdynia, Silver Screen Łódź, Warszawa Targówek, Wola i Rzeszów.
Od 18 maja do 15 czerwca osoby odwiedzające Multikino mogły zobaczyć najnowszy model Subaru przyciągający uwagę charakterystyczną linią nadwozia, łączącą w sobie sportową elegancję z funkcjonalnością. W Multikinie w Zabrzu, Krakowie i na Targówku zostały umieszczone samochody, a w pozostałych multipleksach znajdowały się standy 1:1 w kształcie modelu XV.
Kampania została zaplanowana i zrealizowana przez dział marketingu SUBARU wraz ze spółką Multikino Media. Obejmowała 30 sekundowe spoty w bloku specjalnym oraz cały szereg dodatkowych działań off screen: standy, infotixy, plazmy, a także plakaty w holach kin i baner na stronie www.multikino.pl. Dodatkowo promocja Subaru XV była wsparta konkursem, w którym mógł wziąć udział każdy widz Multikina. Wysyłając SMS o treści SUBARU i odpowiadając na pytanie dotyczące nowego modelu samochodu można było wygrać Subaru XV na weekend.
Cieszymy się, że Subaru zdecydowało się na tak szeroką kampanią reklamową w kinie, wykorzystującą różnorodne nośniki. Jesteśmy przekonani, że o tym wyborze zdecydowała szeroka oferta Multikino Media, a zarazem całkowita cyfryzacja kin sieci Multikino, która minimalizuje czas przygotowania reklamy do emisji kinowej z tygodnia, którego wymagały projekcje analogowe, do zaledwie 24 godzin – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Spółki Multikino Media.