Trwa sprzedaż kampanii w kinach brokera Multikino Media przed najnowszym Bondem w zasięgu ręki
Data publikacji: 05.08.2015
Premiera najnowszej części przygód Jamesa Bonda „Spectre” odbędzie się 6 listopada br. Broker reklamy kinowej Multikino Media rozpoczął już sprzedaż kampanii przed filmem.
Polska premiera najnowszej części przygód Bonda odbędzie się 6 listopada br. W roli głównej ponownie zobaczymy Daniela Craiga. Obok niego na liście gwiazd filmu znaleźli się m.in. Monica Bellucci i podwójny laureat Oscara Christoph Waltz. Drugą z dziewczyn Bonda, oprócz włoskiej piękności, będzie francuska aktorka Lea Seydoux.
„Spectre” będzie najprawdopodobniej najdroższym filmem w historii kina i na pewno spotka się z wielkim zainteresowaniem kinomanów. W kinach z oferty Multikino Media szacowana widownia to 600 000 widzów.
Broker reklamy kinowej Multikino Media rozpoczął już sprzedaż czasu reklamowego przed filmem. Pierwsi klienci już zdecydowali się na zakup kampanii. „Spectre” będzie można zobaczyć w 55 kinach obsługiwanych przez firmę.
Klienci mają do wyboru dwa rodzaje kampanii: regularną, pakietową oraz follow the movie; w jednym z trzech bloków reklamowych: blok tradycyjny, specjalny i premium. Będzie możliwość rozszerzenia kampanii poprzez pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii.
Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchomiło sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy; kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.