Woda mineralna dzwoni jak Sony Xperia
Data publikacji: 21.05.2014

 

Nietypowe działania offscreen to największe wyzwanie dla agencji reklamowych. A przeprowadzenie akcji pod sponsora idealnie wpisującej się w temat filmu nie zawsze jest tak prosto.

Przy okazji premiery najbardziej wyczekiwanej części Jamsa Bonda „Skyfall”, międzynarodowa agencja CP+B stanęła na wysokości zadania. Podczas pierwszego premierowego weekendu w Sztokholmie, każdy z widzów otrzymał darmową wodę mineralną obrandowaną hasłem „Sony. Make believe”. Kiedy sala się wypełniła, na ekranie rozpoczęło się komputerowe lokalizowanie miejsca gdzie odbywał się pokaz oraz dzwoniący telefon umieszczony w kubku z wodą mineralną. Przez chwilę publiczność nie wiedziała co ich czeka. Po chwili na sali rozdzwoniły się telefony i wszystko było już jasne. Szczęśliwcy w swoich kubkach znaleźli wodoodporne telefony Sony Xperia acro S, ten sam typ który używał sam James Bond. Reakcja widzów, którzy otworzyli kubki
i wyjęli dzwoniące telefony mówiła wszystko: akcja była strzałem w dziesiątkę. Publiczność na długo zapamiętają ten film i ten telefon. Celem akcji była promocja wodoodpornych smartphonów Sony Xperia acro S.


PODSTAWOWE DANE O AKCJI
czas: październik 2012
zasięg: Szwecja
klient: Sony Mobile
produkt: Sony Xperia
Agencja reklamowa: CP+B, USA
Agencja eventowa: Grandins Flying Circus

VIDEO