On-screen

Kino ma swój cykl kampanii, który zawsze zaczyna się w piątek wraz z wejściem na ekrany premier filmowych, a kończy w czwartek w kolejnym tygodniu. Multikino Media oferuje swoim klientom niestandardową prezentację reklam rozpoczynającą się w dowolnym dniu i trwającą przez tyle czasu ile potrzebuje reklamodawca.


Rodzaje kampanii on screen:

  • Reklama regularna - emisja spotu w całej sieci Multikino i Silver Screen przed wszystkimi filmami
  • Reklama pakietowa - emisja spotu przed wybranymi filmami całej sieci bądź wybranych kinach
  • Reklama FTM (Follow the Movie) - emisja spotu przed konkretnym filmem
  • Emisja planszy sponsorskiej - z hasłem np.  „Miłych wrażeń podczas seansu  życzy…”
  • Emisja spotu przed filmami 3D

Pliki do pobrania

Off-screen

Działania off screen wzbogacają ofertę reklamy kinowej o te nośniki, z którymi widz styka się przed seansem filmowym. Dzięki brandingowi kina widz odbiera komunikat trzykrotnie – wchodząc do kina, będąc na seansie oraz z niego wychodząc. Rozbudowana oferta barów i kawiarni zachęca klienta do przebywania na terenie kina znacznie dłużej, co potęguje efekt działań off-screen.



Reklama off screen to komunikacja krok po kroku:

  • Widz wchodząc do kina kieruje się do kasy po to, aby zakupić bilet
  • Stojąc w kolejce widzi plazmy ze zwiastunami i reklamami
  • Wybierając miejsce widzi infotixy, na których również może się ukazać reklama
  • Od kasjera może otrzymać sample z próbkami, ulotkami, katalogami
  • Na holach kinowych istnieje wiele możliwości reklamowych:
    –    Ekspozycje
    –    Hostessy
    –    Roll upy
    –    Standy
    –    Naklejki na podłogach

Pliki do pobrania

On-line