On-screen
Rodzaje kampanii on screen:
- Reklama regularna - emisja spotu w całej sieci Multikino, Cinema 3D oraz kinach studyjnych z oferty Multikino Media przed wszystkimi filmami
- Reklama pakietowa - emisja spotu przed wybranymi filmami we wszystkich kinach z oferty Multikino Media lub w wybranych kinach
- Reklama FTM (Follow the Movie) - emisja spotu przed konkretnym filmem
- Emisja planszy sponsorskiej - z hasłem np. „Miłych wrażeń podczas seansu życzy…”
Off-screen
Działania off screen wzbogacają ofertę reklamy kinowej o te nośniki, z którymi widz styka się przed seansem filmowym. Dzięki brandingowi kina widz odbiera komunikat trzykrotnie – wchodząc do kina, będąc na seansie oraz z niego wychodząc. Rozbudowana oferta barów i kawiarni zachęca klienta do przebywania na terenie kina znacznie dłużej, co potęguje efekt działań off-screen.
Reklama off screen to komunikacja krok po kroku:
- Widz wchodząc do kina kieruje się do kasy po to, aby zakupić bilet
- Stojąc w kolejce widzi Digital Postery i Video Walle ze zwiastunami i reklamami
- Wybierając miejsce widzi infotixy, na których również może się ukazać reklama
- Od kasjera może otrzymać sample z próbkami, ulotkami, katalogami