On-screen

Rodzaje kampanii on screen:

  • Reklama regularna - emisja spotu w całej sieci Multikino, Cinema 3D oraz kinach studyjnych z oferty Multikino Media przed wszystkimi filmami 
  • Reklama pakietowa - emisja spotu przed wybranymi filmami we wszystkich kinach z oferty Multikino Media lub w wybranych kinach
  • Reklama FTM (Follow the Movie) - emisja spotu przed konkretnym filmem
  • Emisja planszy sponsorskiej - z hasłem np.  „Miłych wrażeń podczas seansu  życzy…”

 

Off-screen

Działania off screen wzbogacają ofertę reklamy kinowej o te nośniki, z którymi widz styka się przed seansem filmowym. Dzięki brandingowi kina widz odbiera komunikat trzykrotnie – wchodząc do kina, będąc na seansie oraz z niego wychodząc. Rozbudowana oferta barów i kawiarni zachęca klienta do przebywania na terenie kina znacznie dłużej, co potęguje efekt działań off-screen.


Reklama off screen to komunikacja krok po kroku:

  • Widz wchodząc do kina kieruje się do kasy po to, aby zakupić bilet
  • Stojąc w kolejce widzi Digital Postery i Video Walle ze zwiastunami i reklamami
  • Wybierając miejsce widzi infotixy, na których również może się ukazać reklama
  • Od kasjera może otrzymać sample z próbkami, ulotkami, katalogami

On-line