Newsy

Na co do kina jeśli nie na film ? 24.01.2019

Złaknieni kultury Polacy coraz chętniej biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Z danych GUS wynika, że tylko w ubiegłym roku 13,3 mln widzów i słuchaczy przyciągnęły teatry i instytucje muzyczne, które łącznie zorganizowały 65,4 tys. przedstawień i koncertów. Na te potrzeby odpowiadają instytucje kojarzone z innymi formami rozrywki.

Rozdajemy bilety razem z Google Pay! Sprawdź naszą najnowszą promocję i zgarnij gratisowe bilety! 25.11.2018

Kochasz kino? Tej oferty nie możesz przegapić! Od 26 listopada do 31 grudnia br. potrwa Promocja Google Pay. Dzięki niej jednorazowo masz szansę otrzymać 2 gratisowe vouchery do wykorzystania w terminie do 30 czerwca 2019 r. na film 2D, odbywający się przez cały tydzień w Multikinie.

Skuteczne targetowanie kampanii reklamowej w kinie 17.10.2018

Badania dowodzą, że wizyta w kinie jest dla wielu katalizatorem do wydawania pieniędzy. 55 proc. konsumentów przy okazji wyjścia do kina chętnie jada w restauracjach, a 22 proc. udaje się na zakupy..

Polska złota jesień... w kinach! Na te filmy zaklepujcie wieczory [LISTA] 01.10.2018

Od kilku lat w polskim kinie dzieje się dobrze. Widzowie zaczynają doceniać produkcje rodzimych twórców, szturmując wręcz kina. Końcówka tego roku obfitować będzie w polskie premiery kinowe, o których będzie głośno.

Te kampanie odbiorcy są skłonniejsi zapamiętać osiem razy lepiej niż wideo online 20.09.2018

Czy możemy mieć pewność, że odbiorca przeczyta nasz artykuł sponsorowany lub podczas emisji naszej reklamy w TV nie wyjdzie do innego pokoju? Nie możemy. I właśnie dlatego coraz atrakcyjniejszą formą przekazu staje się virtual reality. Na czym polega jej przewaga i co warto o niej wiedzieć, opowiada Marcin Duda, head of digital w Multikino Media.