Newsy

Multikino Media wyznacza nowe standardy raportowania frekwencji 12.07.2012

Odpowiadając na oczekiwania reklamodawców, spółka Multikino Media jako pierwsza w Polsce zleciła uzgodnienie danych dotyczących liczby widzów kinowych niezależnemu podmiotowi. Projekt, realizowany we współpracy z PwC, renomowaną firmą doradczą i audytorską, obejmie swym zakresem największe sieci obsługiwane przez Multikino Media – Multikino i Silver Screen.

Live Nation wybrało Multikino Media 28.06.2012

Live Nation Entertainment, firma wiodąca na świecie w zakresie rozrywki „na żywo” oraz ecommerce zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką  Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz IMPACT Festival.

Multikino Media poszerzyło swoją ofertę 19.06.2012

Multikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. dwóch nowych multipleksów poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawców. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów.

W pierwszym kwartale 2012 roku Polacy wybierali Multikino 11.06.2012

Pierwszy kwartał 2012 roku zakończył się wzrostem frekwencji w polskich kinach w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłbym. Jednak mimo wspólnego sukcesu wszystkich kin, zmianie uległy udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży biletów zanotowała spółka Multikino, a spadek Cinema City oraz Helios.

Multikino Media z Millward Brown SMG/KRC 31.05.2012

Spółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu  sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych. Dodatkowo wyniki badań pomogą spółce przygotowywać dla klientów oferty jeszcze lepiej dopasowane do ich potrzeb.