Newsy
Multikino Media wyznacza nowe standardy raportowania frekwencji 12.07.2012
Odpowiadając na oczekiwania reklamodawców, spółka Multikino Media jako pierwsza w Polsce zleciła uzgodnienie danych dotyczących liczby widzów kinowych niezależnemu podmiotowi. Projekt, realizowany we współpracy z PwC, renomowaną firmą doradczą i audytorską, obejmie swym zakresem największe sieci obsługiwane przez Multikino Media – Multikino i Silver Screen.
Live Nation wybrało Multikino Media 28.06.2012
Live Nation Entertainment, firma wiodąca na świecie w zakresie rozrywki „na żywo” oraz ecommerce zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz IMPACT Festival.
Multikino Media poszerzyło swoją ofertę 19.06.2012
Multikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. dwóch nowych multipleksów poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawców. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów.
W pierwszym kwartale 2012 roku Polacy wybierali Multikino 11.06.2012
Pierwszy kwartał 2012 roku zakończył się wzrostem frekwencji w polskich kinach w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłbym. Jednak mimo wspólnego sukcesu wszystkich kin, zmianie uległy udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży biletów zanotowała spółka Multikino, a spadek Cinema City oraz Helios.
Multikino Media z Millward Brown SMG/KRC 31.05.2012
Spółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych. Dodatkowo wyniki badań pomogą spółce przygotowywać dla klientów oferty jeszcze lepiej dopasowane do ich potrzeb.