Newsy

Z zagranicy: M&M’s nakłaniają do wyłączenia komórek 31.03.2014

Okazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.

Multikino Media. Reklama MOVIE! - broker reklamowy kontynuuje kampanię wizerunkową 17.03.2014

Multikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.

Z zagranicy: Jak rozbawić zwykłym światłem 17.03.2014

Co się dzieje w kinie, kiedy widzowie zajmą już miejsca i za chwilę ma się zacząć seans? Na widowni gasną światła, robi się ciemno. Nawet tak banalne wydawałoby się zjawisko można inteligentnie wykorzystać w reklamie. Jak to się robi, pokazała agencja Demner/Merlicek & Bergmann z Wiednia.

Konferencja „Nowe Otwarcie VELUX” 13.03.2014

6 i 7 marca br. w 14 kinach sieci Multikino odbyła się oficjalna premiera nowej oferty firmy VELUX na rok 2014,  podczas której branży budowlanej zaprezentowano całą gamę okien dachowych. A wszystko odbyło się w nietypowej – kinowej oprawie, podkreślającej przełomowy charakter wydarzenia.

Konferencja „Poznaj nowego Maka Pro” w Multikinie Złote Tarasy 13.03.2014

6 marca br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się konferencja firmy Sad Sp. z o.o., właściciela salonów iSpot Apple Premium Reseller, podczas której profesjonaliści zaprezentowali możliwości nowego Maka Pro.