Newsy

Producent Kinder Niespodzianki sponsorem akcji Rodzina do kina w 2014 roku 21.01.2014

Producent Kinder Niespodzianki zdecydował się kontynuować współpracę z  siecią kin Multikino znajdującą się w ofercie Multikino Media. Dzięki temu specjalna oferta dla rodzin z dziećmi, czyli akcja „Rodzina do kina” zostaje przedłużona w sieci Multikino do końca 2014 roku. We wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi nadal mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.

Orange z kampanią reklamową on i off screen w kinie 21.01.2014

Firma Orange zdecydowała się na promocję karty SIM Orange Cash w 31 kinach z oferty Multikino Media. Kampania on screen trwała od 27 grudnia 2013 roku do 15 stycznia br., a kampania off screen objęła ostatni weekend grudnia oraz pierwszy weekend stycznia.

Nowa Milka Bubbly reklamuje się w kinach 20.01.2014

Firma Mondelez Polska S.A. 17 stycznia rozpoczęła kampanię reklamową produktu Milka Bubbly w 50 kinach z oferty Multikino Media. Obejmuje ona działania on i off screen.

Nominowane do Oscara filmy, przy których nie może zabraknąć Twojej reklamy 16.01.2014

W czwartek 16 stycznia br. ogłoszono nominacje do nagród Akademii Filmowej. W ramach 86. edycji Oscarów o statuetki, jak co roku będzie walczyło kilkanaście filmów.

Kolejne 8 miesięcy Ferrero z Multikino Media 08.01.2014

Ferrero Polska Sp. z o.o. przedłużyła, rozpoczętą w 2012 roku i kontynuowaną w roku 2013, współpracę ze  spółką Multikino Media. Dzięki trwającej cross promocji do 28 sierpnia 2014 roku w kinach sieci Multikino i  Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media klienci nadal będą mogli uczestniczyć w akcji „Bueno Czwartki”.