Newsy

Rusza kampania Orangina Schweppes „Wstrząśnij miąższem pomarańczy” 04.12.2015

4 grudnia br. we wszystkich kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media startuje kampania Orangina Schweppes „Wstrząśnij miąższem pomarańczy”.

Frekwencyjna walka Bonda, polskiej plejady gwiazd i Katniss 30.11.2015

Listopad 2015 roku to miesiąc, w którym na ekrany polskich kin weszły trzy ważne filmy: najnowsze przygody Jamesa Bonda „Spectre”, druga część najpopularniejszej komedii ostatnich 25 lat, czyli „Listy do M. 2” oraz „Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2” z Jennifer Lawrence w roli głównej. Te trzy premiery zapełniły sale kinowe po brzegi i na pewno przyczynią się do frekwencyjnego sukcesu w polskich kinach w 2015 roku.

Kolejny multipleks w ofercie Multikino Media 20.11.2015

Brokerska działalność Multikino Media, obejmująca sprzedaż centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizację konferencji w kinach, została w listopadzie br. poszerzona o Multikino w Galerii Handlowej Galena w Jaworznie. Nowy multipleks posiada 6 sal kinowych mogących pomieścić ponad 680 widzów. Ponadto do oferty dołączyło kino Ratusz ze Zduńskiej Woli.

Multikino Media i Tandem Media prezentują PAKIET ZŁOTE LWY 13.11.2015

5 listopada br. Multikino Media i Tandem Media zaprosili reklamodawców i pracowników domów mediowych do Multikina Złote Tarasy na przedpremierowy pokaz „Spectre" oraz premierę filmu o pakiecie Złote Lwy.

Czy „Spectre” odniesie w Polsce taki sam sukces jak w Wielkiej Brytanii? 05.11.2015

26 października w Londynie odbyła się światowa premiera „Spectre”. W pierwszym tygodniu wyświetlania, film o najnowszych przygodach Jamesa Bonda zarobił w Wielkiej Brytanii prawie 64 mln dolarów i pobił rekord oglądalności. W Polsce film wchodzi na ekrany 6 listopada. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2015 roku i wiele wskazuje na to, że również osiągnie spektakularny sukces.